Wheels Mfg. oferuje dwa modele haków, pasujące do każdego typu roweru, z których oba zastępują tzw. B-link w przerzutkach Shimano. Pozwala to wyeliminować jeden dodatkowy ruchomy element, zapewniając sztywniejszy punkt mocowania, a tym samym podobno bardziej precyzyjną zmianę biegów.

Hak 562 do rowerów gravelowych pasuje do grup Shimano-Dura-Ace (R9100 i R9150), Ultegra-(R8000, R8050, RX800 i RX805), 105 (R7000) i GRX-(RX810, RX812, RX815, RX817 i RX400).
Hak 652 do rowerów górskich pasuje do grup Shimano Saint (RD-M820), Deore (RD-M610, RD-M5120, RD-M4120), Deore XT (RD-M8000, RD-M8050), SLX (RD-M7000-10, RD-M670) i Altus (RD-M2000). Oba mają taką samą możliwość jak wieszaki UDH do obracania się do tyłu podczas uderzenia, pomagając uratować przerzutkę podczas zderzenia.
Wersje produkcyjne będą wykonane z anodowanego na czarno aluminium 6061 i będą sprzedawane w cenie 60 USD. Montuje się je podobnie jak hak UDH, przy użyciu tego samego skoku gwintu M12x1.0, co osie przelotowe kompatybilne z UDH. Jeśli rower jest wyposażony w hak UDH, standardowa oś będzie współpracować z tym wieszakiem.
Po co to wszystko? Usztywnienie mocowania powinno przynieść konkretne korzyści także w przypadku starszych modeli przerzutek. Fanom UDH pozwala zaś użyć nie tylko nowych przerzutek Transmission.
Info: wheelsmfg.com