LIV przedstawia nową serię Intrigue LT Advanced Pro

To trzy najnowsze modele z linii rowerów górskich z podwójnym zawieszeniem, zbudowane na kompozytowej ramie w technologii Advanced, połączoną z charakterystyczną dla Intrigue LT konfiguracją kół o mieszanym rozmiarze. 

Marka Liv, która dąży do tego, aby więcej kobiet jeździło na rowerze, zaprezentowała nową serię Intrigue LT Advanced Pro. Rama z kompozytu Advanced, zawieszenie o podniesionym skoku mają pozwolić użytkowniczkom na dostosowanie geometrii roweru, dzięki czemu ma to być najbardziej wszechstronny i oferujący największe możliwości rower Liv, przeznaczony do jazdy po ścieżkach, zarówno „dla profesjonalnych zawodniczek, jak i weekendowych wojowniczek.” 

Seria Intrigue LT Advanced Pro obejmuje trzy modele, w których zastosowano wysokiej jakości, lekki kompozyt Advanced firmy Liv. Ta unowocześniona rama charakteryzuje się bardziej płaskim kątem główki, co ma zapewniać większą stabilność w trudnym technicznym terenie i większym zasięgiem, aby zapewnić prowadzącej równowagę i kontrolę. Wszystkie modele są wyposażone w zawieszenie 160 mm z przodu i 150 mm z tyłu, co w efekcie daje rower o największym skoku w ofercie Liv. Zawieszenie zostało specjalnie zestrojone dla kobiet – zapewniając optymalną wydajność, jak zapewnia firma.

 „Seria Intrigue LT Advanced Pro jest przeznaczona dla tych kobiet, które nie boją się jeździć i nie chcą, by sprzęt je ograniczał. Dzięki kompozytowej ramie Advanced, ta seria pomoże przenieść zabawę na wyższy poziom” – powiedziała Ludi Scholz, Liv Global Off-road Category Manager. „Riderki będą miały teraz wszystko, czego potrzebują, na najbardziej technicznych i nierównych szlakach z jeszcze lżejszą ramą”. 

Zawodniczka Liv Racing Collective, Rae Morrison, ścigała się na Intrigue LT Advanced Pro 0 w zeszłym miesiącu podczas New Zealand Enduro MTB National Championship 2023 i wróciła do domu z tytułem Mistrzyni Kraju. „Rower nie wykazał żadnych słabości. Był super szybki na ekstremalnie technicznych sekcjach, a następnie wyróżniał się flow podczas skoków i na dropach. Poza tym, że jest szalenie lekki i mocny, naprawdę fajną cechą był flip chip w Maestro 3, który pozwolił mi dostosować geometrię do warunków na trasie. Ścigałam się w pozycji środkowej, ponieważ chciałam mieć możliwość płynnego przejścia od zjazdu do podjazdu, ale mogę ustawić go także w pozycji niskiej, aby uzyskać bardziej zrelaksowaną geometrię na bikeparki lub w pozycji wysokiej na strome podjazdy.” 

Dzięki flip chipowi w Maestro 3 użytkowniczki mogą zmieniać kąt główki ramy, kąt rury podsiodłowej i wysokość suportu pomiędzy wysokim, średnim lub niskim ustawieniem, w zależności od terenu i konfiguracji kół. Uśredniając, zmiana pomiędzy każdą z trzech pozycji wynosi 0,4 stopnia dla kątów rury głównej i podsiodłowej oraz 5 mm w wysokości środka suportu. W przypadku ram w rozmiarze M i L, flip chip umożliwia również zmianę rozmiaru tylnego koła pomiędzy 27,5 a 29 cali, „zapewniając stabilność dla różnych terenów i preferencji jazdy.” 

Liv Intrigue LT Advanced Pro 1 34399 zł

Ramy w rozmiarze XS i S zostały zaprojektowane wyłącznie pod mieszaną konfiguracją kół – 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu. Ta mieszana konfiguracja kół optymalizuje skok tylnego koła i zapewnia zwinny tył oraz szybko toczący się, stabilny przód. Rowery w rozmiarach M i L są dostarczane z 29-calowymi kołami z przodu i z tyłu, ale są kompatybilne z kołami mieszanymi, co zapewnia użytkowniczkom możliwość dostosowania do własnych potrzeb, jeśli zdecydują się na zmianę koła na 27,5-calowe z tyłu. 

Liv Intrigue LT Advanced Pro 2 24299 zł

Dodatkowo, Intrigue LT Advanced Pro posiada nowy zintegrowany system przechowywania, eleganckie rozwiązanie wbudowane bezpośrednio w dolną rurę ramy w celu uzyskania dodatkowej przestrzeni. Schludny, niskoprofilowy otwór z zamknięciem jest dostarczany z wodoodporną torbą do przechowywania przekąsek i niezbędnych narzędzi. 

Seria Intrigue LT Advanced Pro jest dostępna w rozmiarach XS, S, M i L, w cenach od 24299 do 62999 zł

Info: liv-cycling.com 

Informacje o autorze

Autor tekstu: informacja prasowa x Grzegorz Radziwonowski

Zdjęcia: Liv

2 KOMENTARZE

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Bart
Bart
1 rok temu

Czekam na rowery dla niebinarnych. Bo dla kobiet i mężczyzn podzial już jest. Kwestia czasu , rynek cos wymyśli, bo w końcu zawsze chodzi o kasę.

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne