LIV przedstawia serię Intrigue X Advanced E+ Elite

To pierwszy elektryczny rower Liv MTB z ramą z włókna węglowego. Został wyposażony w mocny silnik, zgrabnie ukryty akumulator o szerokich możliwościach oraz mieszany rozmiar kół.

Liv, firma zajmująca się popularyzacją jazdy na rowerach wśród kobiet, zaprezentowała Intrigue X Advanced E+ Elite – swój pierwszy wyczynowy rower E-MTB z włókna węglowego, na mieszanym rozmiarze kół, z 29-calowym kołem przednim i 27,5- calowym tylnym. Zaprojektowany został tak, „aby był zwinny, radził sobie na trudnych zjazdach i technicznych podjazdach.” Intrigue X Advanced E+ Elite posiada smukłą baterię InTube, regulowaną geometrię ramy i mocny silnik.

W materiałach prasowych znajdziemy wypowiedź Cassandry Chou, Liv E-bike Category Manager. „Lekka rama z włókna węglowego, mocny silnik, smukły akumulator i koła o różnych rozmiarach stanowią idealną równowagę między wzornictwem, a technologią i zapewniają niesamowite wrażenia z jazdy”.

Lekki i zwinny

Wykonany z najwyższej klasy kompozytu Advanced i wyposażony w krótki tylny trójkąt, Intrigue X Advanced E+ Elite został zaprojektowany tak, aby zapewnić szybką i łatwą reakcję w czasie jazdy. Mieszana konfiguracja kół z 29-calowym przednim kołem i 27,-5-calowym tylnym kołem, w połączeniu z przednim zawieszeniem o skoku 150 mm i tylnym 140 mm, dają użytkowniczkom możliwość komfortowego pokonywania skał i kamieni w terenie.

Mocny silnik z nowym akumulatorem i zaawansowanym sterowaniem

Moment obrotowy wynoszący 85 Nm, dostarczany przez lekki silnik SyncDrive Pro 2 ma zapewniać naturalne wrażenia z jazdy, umożliwiając użytkowniczkom łatwe pokonywanie nawet najtrudniejszych podjazdów. Wspomaganie może osiągać poziom do czterokrotności mocy użytkowniczki, a silnik SyncDrive Pro 2 wykorzystuje również technologię Smart Assist, która odtwarza naturalny styl jazdy za pomocą sześciu czujników, aby dodać płynne przyspieszenie i zwiększyć moc wtedy, gdy jest to potrzebne. Całkowicie nowy akumulator EnergyPak 400 InTube jest ukryty w dolnej rurze, co minimalizuje wagę i zapewnia równowagę między wydajnością a zasięgiem. Opracowany razem z firmą Panasonic akumulator o pojemności 400 Wh wykorzystuje ogniwa 22700, stosowne jedynie w akumulatorach EnergyPak. Jest to pierwsze na świecie ogniwo akumulatorowe przeznaczone do rowerów elektrycznych, które daje pełną mocy zachwoując niewielkie wymiary zewnętrzne. Możliwy również jest dodatkowy, opcjonalny akumulator o pojemności 200 Wh (niebawem pojawi się w ofercie). Oczywiście zasięg zależy od wielu czynników, w tym terenu, wysokości, przyspieszenia i masy.

RideControl Ergo 3 i RideControl Go

Intrigue X Advanced E+ Elite jest wyposażony w manetkę RideControl Ergo 3, która jest w pełni zintegrowany z chwytem kierownicy. Dzięki przyjaznej dla użytkownika i ergonomicznej konstrukcji, użytkowniczki mogą używać trzech przycisków do zmiany trybów wspomagania i aktywowania funkcji Walk Assist. Można łatwo go skonfigurować zgodnie z własnymi preferencjami za pomocą aplikacji RideControl.

Ponadto RideControl Go jest zintegrowany z górną rurą i posiada przycisk do włączenia roweru elektrycznego. Dwa rzędy diod pozwalają jednym rzutem oka sprawdzić tryb wspomagania i poziom naładowania akumulatora.

Możliwość indywidualnej regulacji

System tylnego zawieszenia Maestro oferuje w tym rowerze 140 mm skoku, poprawiając osiągi oraz pewność prowadzenia dzięki lepszej przyczepności, kontroli, komfortowi i przyspieszeniu: „Od wibracji o wysokiej częstotliwości na leśnych ścieżkach, aż po duże kompresje, Maestro pochłania uderzenia, zapewniając płynniejszą jazdę.” Flip chip Maestro zapewnia wyjątkowe możliwości dopasowania umożliwiając dostosowanie geometrii roweru do tego, jak i gdzie planujesz jeździć. Możesz łatwo zmienić kąt główki ramy, kąt rury podsiodłowej i wysokość suportu za pomocą mimośrodowego flip chipa umieszczonego w górnym łączniku.

Czym różni się ten E-MTB od poprzednich modeli Intrigue X E+? 

Intrigue X Advanced E+ Elite to pierwszy wyczynowy E-MTB Liv z włókna węglowego o mieszanym rozmiarze kół, z 29-calowym kołem przednim i 27,5-calowym kołem tylnym.

● Waga: 

○ Intrigue X E+: 25.6kg (S) V.S. Intrigue X Advanced E+ Elite: 18.8kg (S) 

● Moment obrotowy: 

○ Intrigue X E+: 80Nm V.S. Intrigue X Advanced E+ Elite: 85Nm 

● Pojemność akumulatora i zasięg: 

○ Intrigue X E+ z akumulatorem 625Wh: 65-215KM V.S. Intrigue X Advanced E+ Elite z akumulatorem 400Wh: 45-150KM 

● Długość tylnego trójkąta: 

○ Intrigue X E+: 471.5mm V.S. Intrigue X Advanced E+ Elite: 447mm 

● Wysokość przekroku: 

○ Intrigue X E+: 729mm (XS) V.S. Intrigue X Advanced E+ Elite: 722mm (XS) 

Zaprojektowany dla kobiet, przez kobiety

Liv to jedyna marka rowerowa, która jest zaangażowana wyłącznie w kolarstwo kobiece. Inwestuje 100% swoich zasobów i zaangażowania w projektowanie rowerów i sprzętu, by kobiety mogły w pełni cieszyć się jazdą. Aby zapewnić idealną geometrię dla większości kobiet, Liv bazuje na dziesięcioleciach doświadczeń swojego zespołu inżynierów.

Każdy rozmiar Intrigue X Advanced E+ Elite został zaprojektowany uwzględniając wyłącznie dane o wymiarach ciała kobiet i specyfiki ich budowy ciała. Liv wybiera komponenty, które uzupełniają każdy rozmiar ramy i pasują do zamierzonego zastosowania roweru, aby zaoferować idealne dopasowanie od pierwszej jazdy.

Intrigue X Advanced E+ Elite jest dostępny w rozmiarach XS, S, M i L. Rower dostępny jest w trzech wariantach wyposażenia, a ceny zaczynają się od 29999 zł za model oznaczony 3 po topowy z jedynką w nazwie za 48999 zł.

Info: liv-cycling.com

Informacje o autorze

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski

Zdjęcia: Liv

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »