Trek wprowadza całkowicie nową kolekcję Fetch+, ekscytującą nowość w segmencie jednośladowych pojazdów służących do przewozów osób i towarów. Elektryczne rowery cargo przeznaczone do przewozu dzieci, zwierząt, artykułów spożywczych i nie tylko stanowią odrębną niszę w ofercie największych producentów. Głównym celem jest zastąpienie pojazdu spalinowego rowerem, który umożliwi bardziej ekologiczne przemieszczanie się po najbliższej okolicy.



Każdy model został pieczołowicie zaprojektowany i wyposażony w przydatne funkcje ułatwiające przemieszczanie się z punktu A do B. Na przykład, jednostki napędowe Bosch Cargo z inteligentnym systemem, który umożliwia wykorzystanie smartfona jako wyświetlacza i/lub kontrolera i centrum informacyjnego systemu Bosch. Obie wersjei mają solidne i łatwe w użyciu podpórki zapewniające wygodną pozycję przy załadunku i rozładunku, a także regulowane mostki i sztyce ułatwiające dopasowanie do większości gabarytów rowerzystów.

Całkowicie nowy Fetch+ 2
Fetch+ 2 to tzw. LongTail, czyli elektryczny rower cargo z przestrzenią łzaadunkową z tyłu. Tradycyjna rama jest tylko nieco dłuższa, by lepiej pomieścić dwójkę dzieci i dodatkowy bagaż. Konstrukcja przedłużonego tyłu umożliwia montaż dwóch fotelików dziecięcych, oraz osłon stóp zakrywających tylne koło.
Elektryczny rower cargo można również wyposażyć w przednie i tylne sakwy oraz błotniki, aby uzyskać jeszcze większą ładowność i funkcjonalność, w każdych warunkach pogodowych. Przednie i tylne sakwy oraz błotniki są dostępne w czterech różnych wersjach kolorystycznych, dzięki czemu rowerzysta może dostosować rower do własnego stylu.
Klienci mogą również wybrać pakiet rodzinny Trek, aby dodać jeszcze więcej intrygujących elementów, takich jak zewnętrzna, zabezpieczająca klatka typu „safari”, wkładki do siedzisk dla dodatkowej amortyzacji i wyściełane oparcia dla większej wygody.

Zupełnie nowy Fetch+ 4
Fetch+ 4 to nasz Long John (bakfiets), czyli elektryczny rower cargo z pojemną skrzynią z przodu do przewożenia dzieci, ładunku i nie tylko. Rower Fetch+ 4 oferujący przestrzeń nawet dla pięciorga dzieci i mnóstwa bagażu, jest najlepsza, miejską alternatywą dla samochodu. Skrzynia jest fabrycznie wyposażona w dwa miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa dla większej ochrony małych podróżnych. Istnieje możliwość zamontowania ławki z miejscami dla dwóch dodatkowych pasażerów w przedniej części przestrzeni bagażowej Fetch+ 4. Dla najmniejszych podróżnych można także zainstalować nosidełko. Zaawansowany układ kierowniczy Fetch+ 4 na linki oznacza bardziej naturalne sterowanie i łatwiejsze pokonywanie ciasnych zakrętów. Przy niesprzyjającej pogodzie można zamontować akcesoryjną osłonę przeciwdeszczową, która całkowicie zakrywa przednią skrzynię. Dzięki temu pasażerowie nie zmokną i będą zadowoleni. Tylny bagażnik z systemem mocowania MIK HD daje możliwość zamontowania dodatkowego fotelika dziecięcego lub innych akcesoriów, takich jak sakwy, kufry, kosze, itp. Modele Fetch+ 2 i Fetch+ 4 będą dostępnego w sprzedaży na stronie trekbikes.com (w zależności o regionu) i za pośrednictwem globalnej sieci dystrybutorów i dilerów marki Trek.
Szczegóły techniczne
Fetch+ 2
Długość: 1,9 m
Masa: 31 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 200 kg
Silnik: Bosch BES3 Cargo Line, 85 Nm, 250 W, do 400% wsparcia; sterownik LED; ładujący bezprzewodowo uchwyt na telefon
Bateria: 500 Wh PowerTube RIB
Zasięg: do 55 km
Prędkość: 25 km/h
Koła P/T Schwalbe Pick-Up 20×2,35
Rozmiar: uniwersalny (155-190 cm), sztyca teleskopowa
Napęd: Shimano Deore 10
Cena: 25 999 PLN
Fetch+ 4
Długość: 2,7 m
Masa: 77 kg
Dopuszczalna masa całkowita: TBU
Pojemność skrzyni: 230 L
Maksymalne obciążenie skrzyni: 80 kg
Silnik: Bosch BES3 Cargo Line, 85 Nm, 250 W, do 400% wsparcia; sterownik LED; ładujący bezprzewodowo uchwyt na telefon
Bateria: 750 Wh PowerTube RIB
Zasięg: do 55 km
Prędkość: 25 km/h
Koła: przód 20×2,35, tył 27,5×2,35
Rozmiar: uniwersalny (155-190 cm), sztyca regulowana
Napęd: piasta Enviolo Heady Duty, bezstopniowa; zakres przełożeń 380%; pas napędowy Gates CDX
Układ kierowniczy: współczynnik 1,3; maksymalny skręt kierownicy 65°, maks. skręt przedniego koła 85°
Hamulce: do rowerów cargo, tarcze 2,3 mm
Cena: 41 599 PLN