Bezpłatna dostawa do domu zapakowanego, gotowego do jazdy w 95% roweru na terenie całego kraju! Zanim jednak popadniecie w nadmierną euforię przeczytajcie do końca…
Giant stał się kolejną marką rowerową, która wprowadza w Wielkiej Brytanii model bezpośredniej sprzedaży konsumentom, jednocześnie kontynuując oferowanie swoich produktów za pośrednictwem istniejących dilerskiej.
W Zjednoczonym Królestwie już ok. 50% rowerów sprzedaje się on-line.
Tajwańska marka po raz pierwszy dostarczy bezpłatnie pod drzwi Twojego mieszkania/domu rowery zakupione online za pośrednictwem własnej strony internetowej. Do specjalnego pudła dołączona będzie instrukcja montażu pedałów i ustawienia kierownicy oraz narzędzia. Wszystkie pozostałe części będą już przykręcone i wyregulowane przez profesjonalnych mechaników sklepu w rejonie zamieszkania nabywcy.
Istniejąca opcja „kliknij i odbierz” (Click&Collect) będzie kontynuowana. Dzięki temu klienci będą mogli kupić rower na stronie internetowej Giant i odebrać go u lokalnego sprzedawcy marki.
Giant twierdzi, że w obu scenariuszach lokalny diler i zespół wsparcia Giant Rider Support będą dostępni, aby udzielić pomocy technicznej. Zmiana dotyczy również siostrzanej marki Liv.
Decyzja Gianta odzwierciedla ogłoszoną w styczniu 2022 r. zmianę Specialized ze sprzedaży wyłącznie w sklepach na sprzedaż bezpośrednio konsumentom.
Niektóre mniejsze marki, takie jak Lauf, tradycyjnie polegały na modelu dystrybutor/dealer, aby wejść na nowe rynki, teraz jednak również przeszły na model bezpośredniego kontaktu z konsumentem, aby dotrzeć do klientów online.
Hybrydowy model biznesowy oferowany przez Specialized, a teraz Giant UK, wciąż różni się od tego jak działa Canyon (prawdopodobnie największej marki skierowanej bezpośrednio do konsumenta).
Niemiecka marka nie jest obecna w sklepach stacjonarnych, poza flagowym sklepem w centrali w Klobenz.
Ian Beasant, dyrektor zarządzający Giant UK, powiedział: „Cieszymy się, że możemy współpracować z naszą siecią utalentowanych niezależnych sprzedawców detalicznych, oferując konsumentom zalety usługi dostawy.
„Usługa dostawy jest dodatkowym narzędziem wspierającym naszą dedykowaną sieć detalistów i oferuje konsumentom nowoczesne doświadczenia zakupowe, których oczekują”.
Czy i kiedy Giant wprowadzi usługę dostawy do domu na całym świecie… ???
Ogłoszenie nastąpiło po tym, jak Giant otworzył swój drugi sklep firmowy w Szkocji, zwiększając ich liczbę do 24 już istniejących na terenie Anglii i Walii.