Bontrager wprowadził dzisiaj na rynek nową gamę kół Aeolus RSL, rozszerzając ofertę najwyższej klasy kół i ustalając jednocześnie wzorzec dla kół z włókna węglowego pod kątem prędkości i stabilności.
[INFORMACJA PRASOWA]
Nowe koła Aeolus RSL to efekt kompletnie nowego procesu projektowego. W przeszłości Bontrager dokonywał optymalizacji w dwóch wymiarach. Dla Aeolus RSL Bontrager wdrożył trójwymiarowe modele obliczeniowe dynamiki płynów (CFD), dzięki czemu inżynierowie mogą dokładnie odwzorować nawet najmniejsze siły oporu, w każdym kierunku, każdej płaszczyźnie i w każdym aspekcie układu koło/opona.

Trzeci wymiar prędkości
Nowe podejście umożliwiło Bontrager lepsze odwzorowanie rzeczywistych warunków i odpowiednie dopasowanie konstrukcji poprzez optymalizację pod kątem aerodynamiki i oporów toczenia. W efekcie powstało koło, które toczy się sprawniej niż miałoby miejsce przy stopniowej poprawie. Koła Aeolus RSL nie są po prostu szybkie; to najszybsze koła Bontrager w historii.
Szybsze ponad miarę
Koła Aeolus RSL są znacznie szybsze niż poprzednie model Aeolus, a zyskana prędkość nie przekłada się na utratę stabilności.

Szerzej znaczy szybciej
Szerokość wewnętrzna 23 mm Aeolus RSL (21 mm w przypadku Aeolus RSL 37) zapewnia lepszą współpracę aerodynamiczną między obręczą i oponą, co umożliwia szybsze toczenie. Dzięki takiej konstrukcji możesz też jechać z niższym ciśnieniem opon i cieszyć się z płynniejszej, szybszej oraz mniej męczącej jazdy.

Włókno węglowe gotowe na wyścigi
Wszystkie koła Aeolus RSL budowane są z włókna węglowego OCLV na poziomie RSL. To najlżejsze i najwytrzymalsze dostępne tworzywo, które pozwala nam tworzyć najszybsze kształty obręczy w historii.
Zaprojektowane z zawodowcami
Aby stworzyć komplet kół godny nazwy Race Shop Limited (RSL) nasi inżynierowie zwrócili się ku grupie Trek-Segafredo. Opinie od naszej grupy pomogły nam w stworzeniu najlepszego kompletu kół na wyścigi, który poprawi prędkość i doda pewności podczas każdej przejażdżki.
Prędkość w górę, waty w dół
Aerodynamicznie szybsze kształty obręczy i profil koła/opony ograniczający opory toczenia składają się na znaczną oszczędność mocy. W przypadku kolarza, jak chociażby Madsa Pedersena z Trek-Segafredo, koła Aeolus RSL oszczędzają 34 waty podczas sprintu do mety względem wcześniejszych kół Aeolus o podobnej wysokości stożka.

Nowe, lekkie komponenty
Koła Aeolus RSL oparte są na nowych, lżejszych bębenkach piasty Ratchet EXP, ze sprawdzonymi komponentami DT Swiss 240s, zapewniając pewne zazębienie i płynne, szybkie toczenie.
Tubeless Ready (TLR)
Łatwy montaż bezdętkowy dla kompletu kół za pomocą opasek do obręczy Bontrager TLR lub systemu taśm do obręczy pozwalającego uzyskać najniższą możliwą masę. Z drogi szytki! To najszybszy układ koła i opon, a także dokładnie to, z czego korzysta podczas wyścigów grupa Trek Factory Racing, by zyskać przewagę nad konkurencją.

Pewność włókna węglowego
Jak wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager, koła Aeolus RSL objęte są Programem lojalnościowym dla kół Carbon Care. W mało prawdopodobnym przypadku, że uszkodzisz koła w włókna węglowego Bontrager w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu, naprawimy lub wymienimy je za darmo.
Dostępne modele Aeolus RSL
Koła Aeolus RSL dostępne są w różnych wysokościach stożka (37 mm, 51 mm, 62 mm i 75 mm), opracowanych specjalnie z myślą o konkretnych warunkach jazdy.
Aeolus RSL 37: Superlekki profil obręczy 37 mm zapewniający sprawność podczas podjazdów i prędkość na sprinty.
Aeolus RSL 51: Wszechstronny profil obręczy 51 mm dla niezrównanej prędkości i stabilności w każdych warunkach.

Aeolus RSL 62: Wysoki profil 62 mm idealnie dopasowany do potrzeb sprinterów i osób, dla których priorytetem jest prędkość, zawsze i wszędzie.

Aeolus RSL 75: Wysokość 75 mm stworzona z myślą o miłośnikach triathlonu i czasówek, świetna wtedy, gdy potrzeba maksimum wysiłku i najszybszych czasów.


Nowe koła Bontrager Aeolus RSL dostępne są już na wybranych rynkach przez Internet, na stronie trekbikes.com, a także przez sieć globalnych partnerów handlowych Treka.