TEST ENDURO: YT Capra Comp 29
Największy skok zawieszenia, najbardziej przyczepne opony oraz nie za długa geometria sprawiają, że Capra jest freeriderem w gronie enduro. Po Caprę sięga się od razu, gdy w grę wchodzą nowe manewry, duże skoki i trudne linie przejazdu.
SOLIDNIE MIMO PEWNYCH UCHYBIEŃ
W bikeparku YT nie dał się zatrzymać niczemu i zachwycał pewnym stylem jazdy, nawet jeśli głośne uderzenia łańcucha działały na nerwy. Ale za mizerne, co nietypowe dla sprzedawcy wysyłkowego, wyposażenie i tani układ zawieszenia Foxa rower zasłużyły na słowa krytyki. Bo o ile zawieszenie tylnego koła jest wprawdzie czułe, to brakuje mu wystarczającego tłumienia kompresji. Szybcy kolarze wytykali więc braki przeciwciśnienia informującego o tym, co dzieje sią na styku koła z nawierzchnią. W tłumiku Fox DPX2 w specyfikacji Performance nie ma bowiem możliwości ustawienia tłumienia kompresji. Ale wszystkie przeszkody Capra pokonywała za to, nie męcząc prowadzącego. Ale ponieważ rowery enduro nie tylko zjeżdżają, ale walczą też z podjazdami, to i Capra musiała się wspinać.
Komentarze do artykułu