Pozostałe cechy Intrigue X E+ to zawieszenie dostrojone specjalnie dla kobiet, flip chip do regulacji geometrii i silnik, dzięki któremu ma to idealny e-bike do eksploracji górskich szlaków. Intrigue X E+ jest dostępny w rozmiarach XS, S, M i L. Z myślą o optymalnej równowadze stabilności i zwrotności, ramy XS wyposażone są w koła 27,5″, a rozmiary S-L – 29″. Koła 29 to nowość w tym modelu, poprzednia generacja, jaką testowaliśmy, miała koła 27,5″ we wszystkich rozmiarach.
„Intrigue X E+ to doskonały e-bike do odkrywania przygód w terenie”, mówi Cassandra Chou, menedżer kategorii e-bike w Liv Cycling. „Ten wszechstronny rower z łatwością poradzi sobie z szybkimi podjazdami i technicznymi zjazdami. Większy zasięg akumulatora i bezkompromisowa specyfikacja sprawiają, że Intrigue X E+ ma wszystko, czego potrzebujesz do zabawy na szlaku”.
Intrigue X E+ został zaprojektowany zgodnie z filozofią Liv 3F, która odnosi się do geometrii ramy i kinematyki zawieszenia. W oparciu o zbierane globalnie dane dotyczące kobiecych wymiarów, Liv opracowuje damską geometrię w oparciu rozkład masy na rowerze. Efektem jest „pozycja aktywująca najmocniejsze mięśnie i pozwalająca pedałować z maksymalną mocą i efektywnością.” Ponadto zawieszenie Intrigue X E+ zostało indywidualnie dostrojone przez Liv, aby zapewnić rowerzystkom trakcję, kontrolę i pewność jazdy kluczową w rowerze o tym przeznaczeniu.
Mocny silnik i akumulator
Silnik SyncDrive Pro zastosowany w serii Intrigue X E+ ma zapewniać naturalne, a jednocześnie mocne wspomaganie. Oparty na technologii Yamahy silnik SyncDrive Pro oferuje tryby wspomagania w zakresie od 100 do 360% siły pedałowania. Zasięg zależy od terenu, przewyższeń, przyspieszenia, wagi i innych czynników; niemniej jednak akumulator może zapewnić nawet do 190 km na jednym ładowaniu.
Nowy akumulator EnergyPak Smart 625 Wh jest zintegrowany w dolnej rurze ramy z aluminium ALUXX SL, co zapewnia smukły wygląd oraz łatwy demontaż do ładowania, wymiany lub przechowywania. Intrigue X E+ jest również wyposażony w inteligentną ładowarkę zapewniającą dłuższą żywotność baterii i szybkie ładowanie.
Manetka RideControl Ergo pozwala na podgląd poziomu naładowania i trybu wspomagania, oraz jego zmianę. RideControl Ergo umożliwia też korzystanie z trybu Smart Assist oraz funkcji Walk Assist. Smart Assist automatycznie dobiera moc wspomagania zależnie od potrzeb, natomiast Walk Assist ułatwia prowadzenie roweru w każdym terenie.
Jazda skrojona na miarę
Intrigue X E+ korzysta z technologii zawieszenia Maestro firmy Giant. Skok 140/150 mm oraz flip chip do regulacji geometrii „zapewniają maksymalną wydajność na każdej trasie. Wyższe ustawienie nadaje zwinności na technicznych podjazdach, a niższe zapewnia stabilność na szybkich i wymagających zjazdach.” – jak podają materiały prasowe
Specyfikacja
Dzięki przedniemu trójkątowi i wahaczowi z aluminium ALUXX SL, rama Intrigue X E+ ma oferować najlepszy w klasie stosunek wytrzymałości do masy, co w połączeniu z autorskimi technologiami spawania ma zapewniać doskonałe wrażenia z jazdy – jak podaje firma. Intrigue X E+ jest wyposażony w napęd 1×12, hydrauliczne hamulce tarczowe, sztycę regulowaną, udoskonaloną osłonę tylnego trójkąta oraz całkowicie nowe siodło Liv Sylvia SL E+ – pakiet składający się na elektryczny rower ścieżkowy.
Wydajność i prowadzenie
Intrigue X E+ wykorzystuje rozstaw piast Boost, co zwiększa sztywność kół, prześwit dla opon (do 2,6″) i poprawia prowadzenie na szlaku. Co więcej, modele Intrigue X E+ wyposażone są w koła i opony bezdętkowe dla trakcji i zmniejszonego ryzyka przebicia.
Intrigue X E+ będzie dostępny na całym świecie jesienią tego roku. Dowiedz się więcej na www.liv-cycling.com.
Zobaczcie nasz test wersji na Intrigue E+ 2 Pro na kołach 27,5 cala