Home Nowości GIANT przedstawia zupełnie nowego hardtaila XC – XTC SLR 29

GIANT przedstawia zupełnie nowego hardtaila XC – XTC SLR 29

0
982

GIANT prezentuje zupełnie nowego XTC SLR 29, hardtaila przeznaczony dla kolarzy górskich zorientowanych na ściganie, uwielbiających pokonywać podjazdy najszybciej jak to możliwe oraz zwiększać prędkość na singlach. Zaprojektowany z użyciem najbardziej zaawansowanej na świecie technologii obróbki aluminium dzięki swej lekkości XTC SLR 29 ma zapewniać  przyśpieszenia i efektywność napędzania, a koła 29” dawać pewność prowadzenia i kontrolę.

 

To XTC SLR 29 jest pierwszym hardtailem 29” w którym GIANT zastosował najbardziej zaawansowaną obróbkę aluminium jaka jest dostępna – ALUXX SLR. Jest również najlżejszym aluminiowym hardtailem kiedykolwiek wyprodukowanym przez GIANT z masą ramy 1 429 g dla rozmiaru S. Zaprojektowany do jazdy z widelcem 100 mm skoku, XTC SLR 29 jest maszyną do szybkiego wspinania się w terenie oraz szybkiego i zwinnego pokonywania górskich szlaków. Rama została wykonana z materiału, który jest zastrzeżony przez GIANT, którego głównym składnikiem jest stop 6011. Surowe aluminium poddawane jest najnowocześniejszym technikom modyfikacji w skali mikroskopijnej, tak aby osiągnąć najlepszy w swojej klasie współczynnik wytrzymałości do masy materiału. Rury kształtowane są dzięki autorskiej technologii FluidForm, która wykorzystuje wtłaczaną ciecz pod bardzo wysokim ciśnieniem tak aby nadać odpowiedni kształt aluminiowym ściankom. Następnie rury są udoskonalane za pomocą najbardziej zaawansowanych technik cieniowania. Ten proces zapewnia lżejsze rury o 20% w porównaniu do technologii ALUXX SL.

 

Geometria ramy jest zoptymalizowana dla kół 29”, kładąc nacisk na szybkość i kontrolę, a kąt główki 69.5º i kąt podsiodłowy 74º dają poczucie pewności i odpowiedniej równowagi na technicznych trasach XC. Nowy amortyzowany widelec GIANT Crest 34 oferuje płynny skok dla dodatkowej kontroli. Zwiększone rozstawy piast boost zapewniają zwiększony prześwit dla opony (do 2.4” szerokości) oraz lepszą sztywność kół. Fabrycznie przygotowane koła pod system bezdętkowy tubeless uzupełniają całość, aby jazda była jeszcze bardziej efektywna i przewidywalna zmniejszając ryzyko złapania gumy. Rama zaprojektowana została do napędów 1x i ma wewnętrzne prowadzenie przewodów.

 

Nowy XTC SLR 29 będzie wkrótce dostępny w ofercie.

 

Sugerowane ceny detaliczne

XTC SLR 29 1 – 6 299 zł

XTC SLR 29 2 – 4 999 zł

Więcej informacji: giant-bicycles.com/pl

 

 

Specyfikacja obydwu wariantów

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Translate »