Świetny pomysł, bo skierowny do wszystkich, a nie tylko jeżdżących na rowerach. A o to przecież w tym chodzi, by była to akcja powszechna.
Dre Rowery w swoim poście na FB:
„Dziękujemy Firmie Bertrand okna i drzwi oraz firmie ASE za solidarną zbiórkę i błyskawiczne działanie.
Od pomysłu do wyklejenia pierwszych billboardów minęło 15 dni. Dwa kilkudziesięciosekundowe telefony do zaangażowanych w rowerowe życie Prezesów, szybka sesja z Project-ON (Ktoś poznaje gdzie? 😉) i wisimy. To tempo działania nieosiągalne dla stowarzyszeń, samorządów, organizacji. To tempo nowoczesnych firm, którym zależy na bezpieczeństwie, choć każda dba o inny jego wymiar.
Szukajcie nas na trójmiejskich szosowych wylotówkach✋
Dlaczego „proszę”? Dlaczego bez strzałek 1m czy 1,5m? Dlaczego bez samochodu, dlaczego nie błyska Flare RT, którą widać na promie do Szwecji? Dlaczego kolarz z niepokojem się ogląda, skoro w świetle prawa nic nie może mu się stać? Wierzymy w minimalizm i prostotę przekazu.
Bywajcie bezpieczni 🙌”