Podobny rower można kupić seryjny, ale, poza ramą, mocno różni się jego specyfikacja. Przy odrobinie uporu bylibyście jednak w stanie zbudować niemal identyczną replikę. Zainteresowani? Sugerowana cena „zwykłego” modelu wynosi 24999 zł, a oparty jest m.in. na napędzie Shimano XTR M9100 i zawieszeniu Rock Shoxa. Rama jest taka sama. Podpowiedź – Maja Włoszczowska używa rozmiaru S.
Ta sztuka jest jednak wyjątkowa – w ubiegłym sezonie przejechała m.in. Cape Epic! Nalepka ciągle jest na ramie, może kiedyś rower trafi na jakąś licytację???
Tu także znaczek nie jest przypadkowy – rower został sprawdzony w pucharze świata (zobaczcie prototyp Jolandy Neff)
Rower został wyposażony w kompletną grupę Shimano XTR M9100 1×12
Z tyłu oczywiście znalazł się tryb 10-51 z
Ciekawostka, z przodu nie ma dodatkowego zabezpieczenia przed spadaniem łańcucha. Zębatka 32 z.
Rower zatrzymywany jest za pomocą hamulców XTR (wersja XC)
Za obsługę zawieszenia odpowiada manetka DT Swiss
Z przodu i z tyłu znalazły się amortyzatory DT Swiss o skoku 100 mm
Przód w bardzo specjalnym malowaniu
Tył to najnowsza wersja modelu z serii 232 One
Także kola to produkty DT Swiss – XRC 1200 z obręczami o szerokości wewnętrznej 25 mm
Co jest widoczne na karbonowych obręczach – symbol modelu i jego szerokość
Kross Racing Team używa opon Rubeny – tu jest to model Scylla. Maja używa ciśnień 1,3 i 1,5 bara (przód/tył)
W ostatnim sezonie zmienił się zestaw sponsorów, stąd zamiast Rune np. siodło Fizika. Sztyca to KS Integra, 100 mm skoku
Ale też kokpit FSA K-Force Light
Na kierownicy Garmin Edge 130, używany na zawodach. Poza tym Maja używa Edge 1030, bo ma większy ekran i mapę
Drobiazg – koszyk Krossa
I raz jeszcze Maja Włoszczowska z jej rowerem. To sztuka treningowa, ta na zawody wygląda identycznie, ale dodatkowo ma łożyska ceramiczne w środku suportu.