BUTY ROWEROWE GIRO CYLINDER. FIRST RIDE

Buty rowerowe Giro Cylinder występują w wersjach męskiej i damskiej. Damska, poza rozmiarówką i kolorystyką, nie różni się pozostałymi detalami od wersji dla panów. Wyniki naszego testu modelu dla pań są więc jak najbardziej przekładalne.



WYGODNIE I SOLIDNIE

 

Buty łatwo dopasowują się do stopy. Z jednej strony to zasługa syntetycznej skóry, która nie wymaga układania, z drugiej połączenia pokrętła Boa L6 z żyłką i rzepem. Nylonowa podeszwa ma dobrą przyczepność, od żwiru, przez błoto i piasek. Przewidziano też opcję kołków z przodu, co pozwala myśleć o użyciu ich w naprawdę trudnych warunkach. Buty generalnie są wąskie, jak wiele sportowych modeli Giro. W przypadku naszej testerki zakres regulacji i krój były jeszcze wystarczające.

Podeszwa nie jest ekstremalnie sztywna (brak w niej karbonu), ale to niekoniecznie wada. Jest sztywna wystarczająco, a jej charakterystyka ułatwia chodzenie. Za to ustawienie Boa działa w jedną stronę, przy zaciąganiu żyłki. Pokrętło spuszcza naciąg zupełnie, trzeba je ustawiać ponownie. Ten typ tak ma. Nie zmienia to faktu, że mamy do czynienia z udanym, dobrze wykonanym modelem, zarówno do ścigania w maratonach, jak i do turystyki.

 

Dowiedz się więcej ja: amppolska.pl

 

Cena: 579,90 zł

Waga: 640 g (39)

 

PLUSY: łatwe zakładanie i ściąganie, dopasowanie do stopy

PLUS/MINUS: wąskie

MINUS: regulacja Boa w jedną stronę

 

Przeczytaj również:

 

Gwarancja porządku - plecaki jednodniowe