Technologia w służbie prostoty
W skrócie, Eagle AXS ™ przynosi rzeczywiste korzyści z bezprzewodowej elektronicznej zmiany biegów w rowerach górskich. A mówiąć dogłębniej oferuje wymagającym rowerzystom bezprecedensową personalizację i kontrolę nad układem napędowym. Na rowerze i poza nim. To pogłębienie relacji między maszyną a rowerzystą. Ten dodatek do ekosystemu Eagle ™ zwiększa jego możliwości. Usuwa złożoność. I zapewnia rowerzystom doświadczenie, jakiego nigdy wcześniej sobie nie wyobrażali.
Pionierstwo na sprawdzonym szkielecie
Zarówno XX1 Eagle AXS ™ i X01 Eagle AXS ™ łączą sprawdzony, dedykowany szkielet 1x Eagle ™ z podłączoną bezprzewodową elektroniczną przerzutką i kontrolerem. Z całkowicie nowymi elementami kokpitu, które inicjują zmianę biegów za pomocą dotyku. Jest to całkowicie nowa przerzutka, która została specjalnie zaprojektowana i zoptymalizowana pod kątem napędu silnikowego, a nie za pomocą linki, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Komponenty zasilane AXS ™ umożliwiają dostosowanie i skalowanie do indywidualnych upodobań rowerzysty za pośrednictwem aplikacji AXS ™.
Czysta zmiana biegów Eagle AXS ™ jest zauważalną różnicą w tej dziedzinie. Zmieniaj pod obciążeniem, w najtrudniejszym terenie, pod górę lub bez zmiany położenia dłoni na chwycie. Eagle AXS ™ zmienia twój poziom kontroli na rowerze, gdy jesteś pod presją i jesteś już na swoim limicie. Co więcej, zmienia to twój związek z rowerem.
SRAM XX1 Eagle AXS ™
Specyfikacja XC, gotowy na szlak. XX1 Eagle AXS ™ wykorzystuje sprawdzoną podstawę szkieletu SRAM 1x ™. To najlżejsze materiały i 500-procentowy zakres biegów. Trwalsza i bardziej zabezpieczona zębatka X-SYNC ™ 2. Szczyt wydajności w połączeniu z połączonymi komponentami Eagle AXS ™. Gotowy na nową generację super rowerów.
CECHY I ZALETY:
XC FOCUS / KARBONOWY WÓZEK / TYTANOWE CZEŚCI / KOLOR TĘCZY
SRAM X01 Eagle AXS ™
W próbowaniu nowych szlaków i wyścigów w ciemno jest element tajemnicy i nieznanego. Specyfikacja Enduro podąża za tym trendem. X01 Eagle AXS ™ wykorzystuje sprawdzony szkielet SRAM 1x ™. 500-procentowy zakres biegów. Trwalsza i bardziej zabezpieczona zębatka X-SYNC ™ 2. Odporność aluminiowego wózka przerzutki w zestawie z połączonymi komponentami Eagle AXS ™. Gotowy na nową generację super rowerów.
CECHY I ZALETY:
ENDURO FOCUS / WÓZEK Z KUTEGO ALUMINIUM / CZĘSCI ZE STALI NIERDZEWNEJ / CZARNO-POLAROWE KOLORY
Przerzutka Eagle AXS ™
Więcej niż mechaniczna przerzutka z akumulatorem i silnikiem do niej przykręconym, przerzutka Eagle AXS ™ jest mózgiem całego systemu AXS ™. Dostrój ją przy ustawieniu, aby ograniczyć tarcie do zera, dzięki czemu prawie bezgłośna praca Eagle ™ będzie jeszcze bardziej niezauważalna – wszystko to przy jednoczesnej poprawie żywotności układu napędowego.
Wyposażona w krótszy wózek, który zapewnia większy o 10 mm prześwit, z większym zazębieniem na kasecie, co sprawia, że ustawiona jest bardziej do przodu i schowana do środka w porównaniu do mechanicznego Eagle ™. Natychmiastowe zmiany biegów za pojedynczym dotykiem, nawet podczas największych przeciążeń rejestrowanych podczas wyścigów Mistrzostw Świata, potwierdzanych również w laboratorium testowym.
Kontroler Eagle AXS ™
Bez linke, panczerzy i przewodów do zarządzania otwartło wachlarz możliwości inżynieryjnych kontrolera Eagle AXS ™. Pomogło nam to zapoczątkować zupełnie nowe, zmieniające się doświadczenie z nowymi ergonomicznymi punktami styku, które wymagają tylko tyle wysiłku, co naciśnięcie przycisku.
Punkty dotykowe, które można w pełni dostosować do swoich preferencji, dzięki czemu możesz wybrać, który przycisk ma to, co robi aplikacja AXS ™. Wybierz jedną z trzech funkcji: Zmiana w górę. Zmiana w dół. Sztyca regulowana. Używaj jednego z przycisków, aby kontrolować elektroniczną sztycę Reverb AXS ™. Tryb oszczędzania energii w sterowniku budzi się po jednym dotknięciu, aby oszczędzać baterię, gdy nie jest używana.
Tajny cyngiel do sprintu
Poza standardowym cynglem kontrolera, dołączony cyngiel „Tajny sprint” umieszczony na przedniej stronie kontrolera w pobliżu sworznia indeksu pozwala na szybkie zmiany biegów, praktycznie bez zmiany chwytu na kierownicy.
Łatwa konfiguracja – łatwiejsze używanie
Zamontuj. Ustaw trzy śruby ograniczające. Naciśnij przyciski parowania. I jedź. Eagle AXS ™ jest dostrajany i dostosowywany elektronicznie, aby uzyskać idealną linię łańcucha. Nie ma dodatkowego wysiłku, czy ton idiogramów do nauki nauczyć się zmiany biegów. A AXS ™ otwiera całkowicie nowy sposób personalizacji kluczowego interfejsu z rowerem – wszystko sterowane z telefonu za pomocą prostej aplikacji AXS ™. Chyba, że chcesz go ustawić i zapomnieć. Bo tak też możesz zrobić
Trochę o baterii
Tak, Eagle AXS ™ wykorzystuje baterię. Jedną, którą można zdemontować w celu łatwego ładowania po 20 godzinach jazdy. Bateria waży tylko 25 g i można ją zdjąć jednym klipsem. W razie potrzeby można ją wymienić „na szybko” – z przerzutki do sztycy Reverb AXS ™, a nawet do grupy drogowej SRAM RED eTap AXS ™. Ładowanie trwa tylko godzinę.
Wiedz zanim odjedziesz
Sprawdzanie żywotności baterii jest łatwe: Naciśnij przycisk na przerzutce. Zielone światło oznacza, że jest w pełnym lub prawie pełnym naładowaniu. Czerwone światło oznacza, że jest prawie lub w połowie naładowana. Migające czerwone światło oznacza, że trzeba ją naładować. Albo po prostu zamontować inną, ponieważ posiadanie zapasu jest łatwe i realne. Aby przedłużyć żywotność baterii, system przechodzi w tryb oszczędzania energii, gdy rower jest nie jedzie.
Tak, jest wodoodporny
System Eagle AXS ™ jest całkowicie wodoodporny i pyłoszczelny zgodnie z międzynarodowym standardem IP69K. Początkowo opracowany dla pojazdów budowlanych i dezynfekcji żywności, standard IP69K sprawdza systemy wymagające regularnego czyszczenia pod ciśnieniem. Dla rowerzysty górskiej oznacza to brak wahania się czy wyjść na rower, gdy pogoda jest daleka od idealnej.
Eagle AXS Impact Protection
Przerzutka Eagle AXS ™ jest wystarczająco inteligentna, aby się chronić. Wbudowane sprzęgło przeciążeniowe zostało zaprojektowane tak, aby odłączać się przy uderzeniu, następnie powrócić do poprzedniej pozycji i przywrócić bieg.
Głównym celem sprzęgła przeciążeniowego jest ochrona silnika zmiany biegów przerzutki, ale służy ona również ochronie przerzutki – i jako efekt uboczny, haka przerzutki przed uszkodzeniem. Bardzo pomocny efekt uboczny.
CECHY I ZALETY
10 mm większy prześwit między wózkiem a podłożem / Sprzęgło łożyskowe typ 3 / Uruchamianie X-HORIZON ™ / Zabezpieczenie przed przeciążeniem sprzęgła
Aplikacja AXS
Aplikacja AXS ™ jest wbudowanym oprogramowaniem komponentowym, które umożliwia programowanie i personalizację Eagle AXS ™ zgodnie ze specyfikacjami. Umożliwia ona dostosowanie i personalizację przypisań kontrolera do poleceń zmiany biegów i elektronicznie aktywowanego przycisku sztycy Reverb ™ bezpośrednio z telefonu komórkowego – w celu ustawienia tego dokładnie, jak chcesz. Ustaw lewy kontroler tak, aby przerzucał w górę lub w dół.
Przypisz przycisk do swojego Reverb ™ z obsługą AXS ™, który wydaje Ci się najbardziej intuicyjny. Po raz pierwszy AXS ™ wprowadza cyfrowe możliwości dla rowerzystów w dostosowywaniu, personalizowaniu, kontrolowaniu i ulepszaniu jazdy. Nawet gdy zejdziesz z roweru, efektywnie pozwalając ci stworzyć swój własny „odcisk palca”.Eagle AXS ™
Używaj, albo nie
Aby jeździć, wystarczy zamontować układ przeniesienia napędu Eagle AXS ™, sparować go i wyjść na rower. Aplikacja AXS ™ jest potrzebna tylko do dalszej personalizacji lub uzyskania dostępu do danych zgromadzonych przez system. Kiedykolwiek chcesz.
Poza personalizacją
Wykraczając poza personalizację użytkownika, płynna integracja sprzętu i oprogramowania AXS ™ komunikuje się ze SRAMid. Jak wysyłanie przypomnień o usługach, gdy nadszedł czas na sprawdzenie elementów zużywających się. A to nie wszystko. Umożliwi ci to ulepszenie roweru, nawet jeśli go nie dotykasz.
Zbudowany z myślą o rowerzystach, a nie technice
Zawodnicy nie pytali o ten produkt, ponieważ wcześniej nie było to możliwe. Nie wykorzystaliśmy też magii bezprzewodowej elektroniki tylko dla super efektu. Zaprojektowaliśmy sprzęt z oferujący nowe, ergonomiczne doświadczenie polegające na dotykaniu przycisku, a nie naciskaniu dźwigni. Zapewnia to szybsze, bardziej spójne zmiany. Pozwalając na zmianę biegów, kiedy chcesz, pod obciążeniem, bez konieczności planowania względem terenu.
Cennik
Nie znamy jeszcze cen na rynek Polski, zaktualizujemy je, jak tylko będą znane.
Reverb AXS ™
Nasza intencja z Reverb AXS ™ była pomysłowa i czysta: brak przewodów. Żadnego wewnętrznego prowadzenia. Bez marnowania energii. Ani jedna rzecz na drodze użytkowania. Stworzyliśmy niezawodną bezprzewodową i elektroniczną sztycę regulowaną oraz kontroler, który uruchamia się z drastycznie mniejszym wysiłkiem i bez rozpraszania uwagi. Poszerzając wachlarz możliwości w dziecinie technologii rowerowej, Reverb AXS ™ jest sterowany przez technologię SRAM AXS ™, nowy poziom interakcji, personalizacji i łączności we wszystkich komponentach obsługujących AXS ™.
Dotyk geniuszu
Bezproblemowe uruchamianie bezprzewodowo-elektroniczne i nieskończona regulacja wysokości za pomocą jednego przycisku
Bezprzewodowo-elektroniczny Reverb AXS ™ to wszystko Reverb, ulepszony za pomocą kontrolera, którego dotykasz, zamiast dźwigni, naciskasz. Idealna prędkość. Jego nieskończony zasięg pozwala ustawić go dokładnie tam, gdzie jest potrzebny, oszczędzając czas, energię i skupiając się na wyznaczonym wcześniej szlaku.
Jest 2019. Ułatwmy sobie sprawy
Czysta, prosta i szybka w instalacji. Nie ma przewodów do przeciągania, nie jest trzeba łowić ich w ramie.
Pozbycie się przewodów sprawia, że konfiguracja jest szybka i łatwa. Brak zewnętrznych kabli. Brak wewnętrznego prowadzenia. Bez marnowania energii. Całkowicie bezprzewodowa konstrukcja Reverb AXS ™ jest szybka w instalacji i łatwa do sparowania. Wyposażony w zupełnie nowe jarzmo, obrót pojedynczej śruby mocującej szynę umożliwia szybką i bezproblemową instalację siodełka. Zrób to doskonale dzięki dodatkowej śrubie z przodu jarzma, która umożliwia regulację nachylenia i blokadę pozycji. Obniż siodło i dawaj w dół.
Sprawy Wnętrza
Zaktualizowane elementy wewnętrzne dla szybszej prędkości powrotu w każdych warunkach
Reverb AXS ™ jest zbudowany na bazie pływającego tłoka nowej generacji o mniejszym współczynniku tarcia, co zapewnia szybsze uruchamianie po naciśnięciu i mniejszą siłę potrzebną rowerzyście do regulacji wysokości siodełka. Dzięki nowemu systemowi smarowania, wyeliminowaliśmy jeszcze więcej tarcia i uzyskaliśmy gładszą i bardziej niezawodną wydajność sztycy. Znajdź zaufanie, aktywując swojego droppera częściej, z mniejszym wysiłkiem, w każdym stanie, w kółko.
Technologia Vent Venture
Nie chcemy, abyś go używał, dlatego stworzyliśmy najbardziej wytrzymałą sztycę do tej pory.
Wiemy też, że czasami zdarza się nieuniknione. Z biegiem czasu powietrze i olej mogą się mieszać, co powoduje irytującą gąbczastość sztycy i potrzebę serwisu.
Technologia Vent Valve pozwala wykonać tę prostą usługę w kilku krokach, bez demontażu sztycy. Wciśnij zawór spuszczając powietrze, napompuj kompresję, już – gotowy do drogi. Powietrze jest kierowane z powrotem do komory powietrznej, pozostawiając olej tam gdzie należy, a ty wracasz do bardziej niezawodnego działania.
Technologia AXS ™ w zasięgu ręki
Technologia SRAM AXS ™, nowy poziom interakcji, personalizacji i łączności we wszystkich komponentach obsługujących AXS ™
Technologia SRAM AXS ™ otwiera nowe drzwi do połączenia z rowerem. Łączenie komponentów z oprogramowaniem. Umożliwia bezprzewodowemu kontrolerowi RockSox AXS ™ natychmiastową komunikację ze sztycą Reverb AXS ™. Łączność między wieloma komponentami obsługującymi AXS ™ obsługiwana przez nową aplikację SRAM AXS ™.
Dostosuj konfiguracje komponentów AXS ™, sprawdź żywotność baterii, poziom zużycia elementów, otrzymuj bieżące aktualizacje oprogramowania i wiele więcej dzięki aplikacji mobilnej. Ale nie pozwól, by technika cię odstraszyła. Aplikacja nie jest wymagana. Możesz po prostu zainstalować elementy, sparować i jeździć. Kiedy Reverb AXS ™ jest używany z Eagle AXS ™ lub nawet z na rowerze gravelowym lub szosowym wyposażonym w SRAM AXS ™ możliwości o których śniłeś stają się nagle rzeczywistością. Technologia AXS ™ to mózg, który rozszerza możliwości roweru. Dostępna dla rowerzystów w dowolnym momencie.
Zintegrowane podejście
Schowany w zgrabnej obudowie Reverb AXS ™ wykorzystuje tę samą ładowalną baterię SRAM, którą można znaleźć na przerzutce Eagle AXS ™. Łatwa w demontażu, łatwo wymienialna pomiędzy komponentami w razie potrzeby. Od wschodu do zachodu słońca, bateria SRAM daje dużą ilość czasu jazdy (40 godzin na szlaku w zależności od zastosowania) i całkowicie doładowuje się w mniej niż godzinę. Korzystając z czujnika automatycznego czuwania, nie trzeba jej włączać / wyłączać, jest gotowa wtedy, kiedy ty jesteś.