Corratec Revolution iLink – szybki i lekki full do maratonu



Corratec jest znany w szczególności ze portowych rowerów górskich. Po tym, jak firma z Górnej Bawarii w poprzednim sezonie przedstawiła fanom enduro w pełni zawieszonego XTB, tym razem wraca do swoich korzeni. Perłą kolekcji przygotowanej na 2019 ma być nowy, szczególnie lekki full do ścigania.

 

W ramach Demo Days prze Eurobike 2018 Corratec pokazał model Revolution iLink demonstracyjnie powieszony na wadze. W przypadku najwyższej wersji SL Factory (na zdjęciach) wskazówka pokazywała tylko 9,3 kilograma (bez pedałów). Revolution iLink w obydwu topowych wersjach ma zarówno z przodu, jak i z tyłu 100 mm skoku oraz oczywiście koł o wielkości 29 cali.

 

Rama z zawieszeniem typu VPP (Virtual Pivot Point) ma włącznie z tłumikiem ważyć poniżej 2000 gramów. Z taką wagą ramy Corratec znajdzie się w tej samej lidze co Scott, Specialized czy Canyon. By obniżyć wagę całości postawiono w przypadku mostka, kierownicy, sztycy podsiodłowej i samego siodła na komponenty Tune.

 

Corratec Revolution iLink

 

By obniżyć wagę topowego modelu Corratec postawił na superlekkie komponenty Tune

 

corratec revolution ilink

 

Topowy model Corrateca Revolution iLink ma efektowne czarno-złote malowanie i waży 9,3 kilograma. Cena wynosi 36500 zł.

 

Niestety, w ramach prezentacji dokładne dane geometryczne roweru, ani rower testowy nie były dostępne - mogliśmy jedynie zrobić mu zdjęcia. Cena topowego modelu wynosi 36500 zł, co jednak specjalnie nie dziwi, zważywszy na wyposażenie, w ramach którego znalazł się m.in. Sram XX1 Eagle.

 

Corratec Revolution iLink

 

Widełki podłańcuchowe zostały fabryczni zabezpieczone osłoną z tworzywa. Pancerze przebiegają wewnątrz ramy i widełek

 

 

Dwie tańsze wersje dla turystów

Obok modelu topowego, tuningowanego pod kątem lekkości, na rynku polskim dostępne będą jeszcze dwie kolejne wersje w cenach odpowiednio 23700 (SL Pro Team) i 18550 złotych (Pro). Obydwie tańsze wersje mają z przodu i z tyłu po 120 mm skoku i trochę cięższe ramy. Według Corrateca nawet najtańszy model ma ważyć poniżej 12 kilogramów.  Dłuższy amortyzator ma ułatwić zjeżdżanie i jednocześnie lekko wyprostować pozycję w siodle.

 

Pełne specyfikacje nowych modeli oraz pełną kolekcję rowerów na sezon 2019 znajdziecie na polskiej stronie dystrybutora Corrateca firmy Polbike.

 

 

Corratec Revolution iLink

Corratec Revolution iLink SL Pro Team

Corratec Revolution iLink

 

Corratec Revolution iLink Pro