Najlepsza waluta
Wydajność zawsze będzie walutą najwyższej wartości w cross country na poziomie zawodniczym. Im lżejszy zestaw, tym łatwiej będziesz podjeżdżał. Ta zależność się nie zmieni, ale co wjedzie w górę, musi zjechać w dół. Czy na krętych technicznych ścieżkach współczesnych tras Pucharu Świata, czy długich skąpanych w pyle odcinkach Cape Epic, pełne zawieszenie pozwalało zawsze uczestnikom uzyskać przewagę wtedy , gdy podjazd już mieli za sobą.
Nowy Canyon Lux
Nowym Canyon Lux, inżynierowie z Canyona, bazując na sukcesie jego poprzednika, stworzyli kompletny rower wyścigowy do cross country. Głównym celem było stworzenie ramy o wadze poniżej 2000 gramów łącznie z damperem, oraz zapewnienie przestrzeni na zamontowanie dwóch koszyków na bidon o pojemności 800 ml każdy nawet w najmniejszej ramie.
Dodatkowo, nowa płaska konfiguracja amortyzatora 100 mm i mocno zmodyfikowany układ zawieszenia zostały tak dostrojone, aby nie tylko poprawić trakcję podczas podjazdów po luźnej nawierzchni, ale także sprawić, by rower był bardziej sprawny w trudnym technicznie terenie.
Sukcesy prototypu Canyon Lux
Już w fazie prototypowej nowy Lux jedzie po zwycięstwo w 2018 w ABSA Cape Epic pod Albanem Lakatą i Kristianem Hynkiem. Na trasie Pucharu Świata, rower towarzyszył Pauline Ferrand-Prévot i Mathieu van der Poel podczas ich wielokrotnych wizyt na podium, a większość sezonu jeszcze przed nami! Mówiąc krótko, nowy Lux zapewnia zawodnikom prędkość, której potrzebują by latać!
Na gamę Lux składa się łącznie sześć modeli na dwóch platformach ramowych, umożliwiając zarówno weekendowych wojownikom jak i najbardziej zaangażowanym ścigantom znaleźć odpowiedni model dla nich. Cztery modele Lux SL SL od 2599 euro są wyposażone w widelec o skoku 110 mm, a dwa flagowe modele Lux CF SLX wyposażono w widelce 100 mm, które odzwierciedlają ich superlekki charakter.
Opcje Canyon Lux
Lux CF SLX będzie również dostępny jako rama z widelcem. Wszystkie rowery, poza dwoma bazowymi modelami CF SL, są wyposażone w teleskopowe sztyce, dzięki czemu są gotowe na potrzeby nowoczesnych wyścigów XC. Całkowicie nowy Lux jest dostępny na zamówienie już teraz. Więcej informacji TUTAJ.
Canyon Lux CF SL
Canyon Lux CF SLX
Pierwsze zajawki puszczaliśmy już TUTAJ.