Piasty Soul-Kozak. Test długodystansowy

Soul-Kozak – nieznośna lekkość bytu.

Są takie komponenty, do których podchodzimy z pewną nieufnością. Bo jak to? Sprzęgło na magnes? Takie właśnie kryje się w piaście Soul-Kozak M‑Netic . Oprócz tego nie ma w niej zapadek, tylko koło zębate, które jest dociskane właśnie przez silny magnes. To działa, a choć firma ma na rozwiązanie patent, słyszeliśmy już o kilku kopiach. Efekt uboczny? Piasta jest lekka. Nie oszczędzano na łożyskach, w środku kryją się cztery identyczne, maszynowe (co ułatwia ich wymianę). Model dostępny jest w bardzo wielu wariantach, my zamówiliśmy tył i przód z myślą o konkretnym rowerze.

 

 

No problem

Mimo nieufności wywołanej mocnym wycinaniem aluminiowych korpusów piast (sprzęgło z tyłu jest stalowe), szczególnie w miejscu mocowania tarcz, z piastami nie było żadnych problemów. Koła z karbonowymi obręczami WTB na pokładzie jeździły w 3 różnych rowerach (w tym w Alpach), zaliczyły też kilkukrotnie zawody enduro. Jak dotąd widać tylko ślady po wodzie na aluminiowych końcówkach, innych problemów nie stwierdzono. Uwaga! Sprzęgło jest bardzo głośne! soul‑kozak.com

 

 

 

Piasta Soul kozak test długodystansowy

 

 

Soul-Kozak piasta przednia test długodystansowy

 

 

 

Test długodystansowy piasty soul-kozak ocena

 

 

Cena i masa:

500/1160 zł

117 g/225 g

 

 

Test ukazał się z Bike 1-2/2018. Wydanie elektroniczne znajdziecie TUTAJ.

 

 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Grzegorz Radziwonowski

Zdjęcia: Magazyn Bike

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »