DT SWISS M1700 Spline 30

Bardzo sztywne koła, z równomiernym naprężeniem szprych. Mała średnica miejsca osadzenia opony nie jest idealna do tubelessowania, ale opony uszczelniają się dobrze przy montażu.



DT SWISS M1700 Spline 30

OCENA BIKE bardzo dobra (444 pkt.)

CENA  2721 zł 

INFO dtswiss.com

 

OPIS aluminiowa obręcz, splot na trzy krzyże, 28 okrągłych szprych Straight Pull, sprzęgło z kołem zębatym

 

 

DOSTĘPNE ŚREDNICE 27,5”, 29”
DOSTĘPNE MOCOWANIE TARCZ 6 otworów, Centerlock
DOSTĘPNE STANDARDY OSI PRZÓD 15 x 100/110 mm
DOSTĘPNE STANDARDY OSI TYŁ 12 x 142/148, Shimano/XD
MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ OPONY brak ograniczeń
MAKS. WAGA UŻYTK./ŚRED. TARCZY 120 kg/210 mm

 

 

WARTOŚCI POMIAROWE

SZER. OBRĘCZY (wew.)/OSADZ. OPONY 29,7/585,9 mm
WAGA² przód 852 g/tył 975 g /razem 1827 g
SZTYWNOŚĆ przód 93 N/mm/tył 74,5 N/mm
BEZWŁADNOŚĆ przód 497 kg x cm²/tył 511 kg x cm²

 

 

 

 

WYKRES BIEGUNOWY Naprężenie szprych w niutonach, czerwony – prawa strona, niebieski – lewa strona

 

 

 

 

 

Bardzo równomiernie wycentrowane.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DT SWISS
DT wkracza z szeroką, oczkowaną obręczą. Wgięcia świadczą jednak o miękkim materiale. Średnica obręczy w porównaniu z innymi jest niewielka.

 

 

 

 

 

¹QR oznacza Quick Release, czyli klasyczny zacisk. ² Waga bez zacisku, ale z opaską, ³ Ocena BIKE: zaokrąglona, ale liczba punktów nie zostala zaokrąglona. Ocena BIKE nie jest niezleżna od ceny. Oceny BIKE: super (ponad 485 pkt.), bardzo dobra (436 do 485 pkt.), dobra (386 do 435 pkt.), dostateczna (336 do 385 pkt.), mierna (285 do 335 pkt.), niedostateczna (poniżej 285 pkt.)

 

 

 

Powrót do Artykułu

Komentarze do artykułu