ACROS A-Wheel ED Race Boost Carbon 27,5

Najlżejszy zestaw. Cienkie szprychy i asymetryczne obręcze obniżają wagę i bezwładność przy bardzo dużej sztywności. Niewystarczająca wytrzymałość w skalistym terenie.



ACROS A-Wheel ED Race Boost Carbon 27,5

OCENA BIKE bardzo dobra (467 pkt.)

CENA 5035 zł 

INFO acros.de

 

OPIS karbonowa obręcz, splot na trzy krzyże 28 szprych aero CX Ray (2,0/0,9 x 2,2/2,0), sprzęgło z kołem zębatym

 

DOSTĘPNE ŚREDNICE 27,5”/29”
DOSTĘPNE MOCOWANIE TARCZ 6 otworów, Centerlock
DOSTĘPNE STANDARDY OSI PRZÓD 15 x 110 mm
DOSTĘPNE STANDARDY OSI TYŁ 12 x 148, Shimano/XD
MAKSYMALNA SZEROKOŚĆ OPONY 2,5
MAKS. WAGA UŻYTK./ŚRED. TARCZY ohne/200 mm

 

 

 

WARTOŚCI POMIAROWE

SZER. OBRĘCZY (wew.)/OSADZ. OPONY 29,4/585,4 mm
WAGA² przód 664 g/tył 741 g/razem 1405 g
SZTYWNOŚĆ przód 73 N/mm/tył 59 N/mm
BEZWŁADNOŚĆ  przód 363 kg x cm²/tył 360 kg x cm²

 

 

 

 

WYKRES BIEGUNOWY Naprężenie szprych w niutonach, czerwony – prawa strona, niebieski – lewa strona

 

 

Wahania średniej wielkości z przodu i z tyłu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ACROS
Przesunięte względem środka obręczy otwory na szprychy zapewniają ich równomierne naprężenie. Mechanicznie super, gorzej w teście uderzeniowym.

 

 

 

 

 

 

¹QR oznacza Quick Release, czyli klasyczny zacisk. ² Waga bez zacisku, ale z opaską, ³ Ocena BIKE: zaokrąglona, ale liczba punktów nie zostala zaokrąglona. Ocena BIKE nie jest niezleżna od ceny. Oceny BIKE: super (ponad 485 pkt.), bardzo dobra (436 do 485 pkt.), dobra (386 do 435 pkt.), dostateczna (336 do 385 pkt.), mierna (285 do 335 pkt.), niedostateczna (poniżej 285 pkt.)

 

 

 

Powrót do Artykułu