Prezentacja: Romet Jig+ więcej niż sztywniak do zabawy

Po Romecie spodziewalibyśmy się raczej konserwatywnego podejścia do ewolucji rowerów górskich, a tu bang! Romet Jig+, toczący się na modnych ostatnio kołach o szerokości opony do trzech cali. To, że rowery Plus mają rację bytu, wiemy od dawna. Plusowe hardtaile też juz pojawiały się w naszych prezentacjach i testach. Nie da sie ukryć, że grube opony mają swój urok, a do tego nie są tak ostentacyjne, jak fat biki. I do tego są zdecydowanie wielosezonowe.


 

 

 

Romet coraz dumniej przypomina o swojej długiej historii na polskim rynku – aluminiowa blacha na głowce przypomina ważną datę. 


 

 

 

 

Nie tylko Rock Shox czy Fox – X-Fusion proponuje coraz bardziej dopracowane produkty, a widelec McQueen jest tego żywym przykładem. To już nie jest druga liga, to realna alternatywa dla nazw, które dziś kojarzą się z amortyzacją pierwszej wody. Sprężyna powietrzna i regulacja tłumienia kompresji i odbicia są w standardzie.


 

 

 

Sram NX, czyli jednorzędowa grupa z jedenastoma biegami w wariancie ekonomicznym, z pominięciem kosztownego bębna piasty xD. W związku z tym kaseta ma zakres przełożeń 11-42, a z blatem 32z. może stanowić wyzwanie dla słabych na podjazdach. 


 

 

 

Opony Schwalbe Nobby Nic o szerokości 2,8 cala mają sporo miejsca w ramie. Spokojnie można próbować z trzema. Calami. 


 

 

 

 

Zestaw do zatrzymania tego szaleństwa – SRAM Level T. 


 

 

Miły akcent – sztyca regulowana X-Fusion Hilo. W rowerach klasy all mountain i trail to nadal nieoczywisty dodatek.


 

 

Romet Jig+, waga: 13,2 kg, cena: 6549 zł, http://www.romet.pl 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Łukasz Kopaczyński

Zdjęcia: Łukasz Kopaczyński

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »