Kross Smooth Trail – Prezentacja

Hardtail all mountain? To już znamy z innych rowerów Krossa, całkiem aktualnych. Pamiętacie Dusta? Zderzyliśmy go z rodakiem, Rometem  Jigiem w tym artykule. Smooth Trail idzie o krok dalej, serwując stalową ramę na rurach Reynoldsa z kołami 27,5 plus o szerokości opon 2,8 cala. Już w najbliższą niedzielę sprawdzimy go w wyścigu fat bików, bo to w sumie taki semi fat, pół grubas. 


Reynolds 853 to oznaczenie rur stalowych, użytych do pospawania Smooth Traila. Malowany na czarno sztywniak onieśmiela swoimi rozmiarami. Jak na rower „plusowy” wygląda bardzo proporcjonalnie i drapieżnie.



Tutaj nie ma żadnego hydroformingu, bo stali się tak nie traktuje – zamiast tego, staromodne gussety, czyli dospawane wzmocnienia od góry i od dołu główki. Dolne widełki tylnego koła po części wykonano z płaskownika – daje to bardzo duzo miejsca na zębatki korby.



Czarno – czarna Reba z hakami Boost 110 i ze skokiem 120 mm. Zgodnie z etykietą, pasują do niej koła 27,5+ oraz 29 cali. 



Potężnej szerokości obręcze (45 mm wewnątrz) definiują charakter całego roweru. W zasadzie to niemal fat bike, opony WTB Trailblazer o szerokości 2,8 cala są bardzo pojemne i daleko im nawet do zwykłych lekkich kapci enduro. 



Sram GX zdobywa rynek szturmem. Jedenaście biegów w budżetowym opakowaniu – to bardzo kusi.



W naszym egzemplarzu znajdziemy jeszcze sztycę regulowaną Rock SHox Reverb Stealth, hamulce Avid DB5 i kokpit Krossa o średnicy mocowania 35 mm. Jak to wszystko jeździ, gdzie najlepiej się sprawdza i jak wygląda w liczbach, przedstawimy w jego teście na łamach magazynu Bike.
 

Informacje o autorze

Autor tekstu: Łukasz Kopaczyński, l.kopaczynski@magazynbike.pl

Zdjęcia: Łukasz Kopaczyński

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Podobne artykuły

Instagram bike

Reklama

Wideo

Popularne

Translate »